Rólunk

Palmsped Cargo 2009

Csapatunk magas színvonalú, gyors, precíz, rugalmas és megbízható szállítmányozási és logisztikai szolgáltatást nyújt, melynek köszönhetően már több mint 15 éve vagyunk stabil szereplői a logisztikai iparágnak.

2015-től az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszernek megfelelően végezzük tevékenységünket. Megbízóink száma évről-évre növekszik és egyre több partnerünk választ minket kizárólagos szállítójává.

 

Minden ügyfelünknek dedikált fuvarszervezői kapcsolattartást biztosítunk. Nemzetközi kapcsolataink tovább erősítik vállalkozásunk jól megalapozott piaci helyzetét.

 

Üzletpolitikánknak és versenyképes árainknak köszönhetően forgalmunk évről-évre dinamikusan növekszik. Hosszú távú elképzelésünk e piaci szemléletnek megfelelő minőség- és vevőorientált szolgáltatásnyújtás, amelynek folyamatos tökéletesítésével, fejlesztésével biztosíthatjuk további fejlődésünket.

Bemutatjuk munkatársainkat

Balogh László

- ügyvezető -

balogh.laszlo[kukac]palmsped.hu

Kiss Nikoletta

- ügyvezető -

kiss.nikoletta[kukac]palmsped.hu

Nemes Krisztina

- szállítmányozási vezető -

nemes.krisztina[kukac]palmsped.hu

Rodák Krisztina

 - kiemelt ügyfél kapcsolattartó -

rodak.krisztina[kukac]palmsped.hu

Koncz Gábor

 - fuvarszervező -

koncz.gabor[kukac]palmsped.hu

Földi Tamás

 - fuvarszervező -

foldi.tamas[kukac]palmsped.hu

Lőcsei Melinda
Fehér Lilla

 - fuvarszervező -

feher.lilla[kukac]palmsped.hu

Bara Eszter

 - pénzügyi koordinátor -

bara.eszter[kukac]palmsped.hu

Mózner Kinga

 - pénzügyi asszisztens -

mozner.kinga[kukac]palmsped.hu

Az ügyvezetés üzleti filozófiája

Vevőink elvárásait tevékenységünk középpontjába állítjuk. A siker mértéke vevőink elégedettsége a teljesítményünkkel és lojalitásuk a vállalkozásunkkal szemben. Meg kell különböztetnünk magunkat a versenytársaktól. Folyamatosan rá kell mutatni az erősségeinkre, hogy a jelenlegi és jövőbeni ügyfeleink is úgy tekinthessenek ránk, mint minőségi szolgáltatóra.

Minőségpolitikánk 6 fő kritériuma:

  • minőségi munkavégzés,

  • folyamatos tanulás a szakmai ismeretek naprakészségének érdekében,

  • törekvés a jelenlegi és a jövőbeli vevő szükségletek megértésére és maradéktalan kiszolgálására,

  • piaci viszonyokhoz alkalmazkodó árképzés,

  • szervezetünk és folyamataink állandó fejlesztése a szolgáltatás minőségének és hatékonyságának tökéletesítésének érdekében,

  • kölcsönösen előnyős kapcsolatok kialakítása az alvállalkozókkal és megbízókkal.

KATEGÓRIÁK